stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

tisdag 5 januari 2010

kapad...

Ett jättestort tack till de av Er som gjort mig uppmärksam på att min shoplänk har kapats! Jag är inte världens fena på sånt här, men ska verkligen försöka ta reda på vad som hänt, eftersom jag äger adressen och den kapade sidan känns stötande i samband med barn och barnkläder.

Jag är just nu väldigt upprörd över kapningen, och otroligt tacksam till de av er som hört av er till mig och berättat vad som hänt. Jag har tagit bort alla länkar till sidan, och hänvisar alla till vår nya sida, kalamajt.com

---

Nå, om inte annat var google minst sagt trevliga och snabba att ha att göra med, och nu länkar www.storalillajshop.com återigen till min gamla shop! Det känns jätteskönt, även om jag fortfarande är arg och perplex över hur något sådant kunnat inträffa...

Tack igen till mina snälla läsare och kunder som står ut med mina minst sagt bristfälliga internetkunskaper och meddelar mig när katastrofer inträffar, ni är fantastiska!

4 kommentarer:

Carolina sa...

Min sida har också blivit kapad två gånger då berodde det på att jag inte uppdaterat till senaste versionen av det program som användes för att skapa siten. Nu har jag bytt till wordpress och ser till att uppdatera så fort det kommer en ny version, hackarna lär sig jättefort att hitta kryphålen i de olika systemen.
På WP kan man ju både bygga hemsidor och ha blogg och en massa annat, det är stort uppdateras ofta = säkert.

Förstår att du är arg, hoppas du reder ut det!

Gulludden sa...

Hej! Du har väl inte missat att rösta på din favorit när det gäller Johanna Ahlards robot tryck? Om du inte har röstat gå gärna in på min blogg och lägg din röst. Mvh. Jessica

Anonym sa...

Poimajotflili
[url=http://www.ekccc.org]adipex ingredients[/url]
Nadafuele
[url=http://noweatthis.net]ambien 10mg ambien[/url]
Fizalefeera
[url=http://www.thegibsoncompany.com]lead compound of lorazepam[/url]
expemybrootte

Villblomsten sa...

Så mye flott du har laget .-)