stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

fredag 4 december 2009

upp, upp, och iväg!


Det har nästan gått tre år sen jag började blogga. Den här bloggen har blivit som en del av mig, men tom jag måste erkänna att , hur underbart det än är, så har bloggformatet sina begränsningar. Och jag vill mer! :) Så nu öppnar jag en mer strukturerad hemsida, www.kalamajt.com där jag också i fortsättningen kommer blogga. Denna sida är mer överskådlig för kunder, lättare att hitta modeller och tyger. Jag hoppas att mina läsare vill fortsätta att följa med bloggen på kalamajt!

5 kommentarer:

od Andulky sa...

Spännande! Självklart fortsätter jag följa dig!

Anonym sa...

Hänger på såklart...

Anonym sa...

Spännande att det händer grejer här =) Din nya sida är jättefin!

Cecilia & Busiga ungar sa...

Klart jag hänger med....Lycka till!!

Hello sa...

Asch! Det går ju inte att få in den i bloglovin. Ska försöka hänga med ändå! Lycka till!