stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

torsdag 21 augusti 2008

Sylusten sätter in!




Eller i alla fall sybehovet! =) Med två små killar som börjar en ny dagistermin, och en liten som växer så det knakar har man inte alltid så mycket att välja på! Först ut kommer litet byxor att byta med, de orangea är tänkta att passa med omlotthoodien jag sydde tidigare, som var rätt stor i början, men nu börjar passa bra. Elefantbyxorna är tänkta att funka som ombyte till omlotthoodien på bilden under, som är sydd av hilcovelour och fodrad med elefanter. Samtliga kläder är sydda i storlek 56.

Nedan bjuder jag på en liten bild på mitt tredje underverk, som nu hunnit bli två veckor gammal, vilket naturligtvis också betyder att pappa nu går tillbaka till jobbet och det riktiga kaoset börjar! =)

13 kommentarer:

♥ Medea ♥ sa...

Grattis till den jättesöta lilla killen!

Strömming sa...

Grattis igen till den fina lilla killen! Superfina kläder du sytt också! Att du orkar är imponerande! Men kanske bäst att passa på innan pappan börjar jobba! Hu, jag fasar redan för den dagen i nästa vecka jag måste vara ensam hela dagen!
ha det så skönt!

Anonym sa...

Grattis till pojktrissen! Tufft men härligt - och sytid och ork hittar man i kaoset mellan varven - jag lovar ;-)

Jes sa...

Vilken underbar liten kille!!! Grattis!!! Vilka härliga byxor gillar färgerna, hoodien va jättefin.

Solveig Lövendahl sa...

Grattis! Och vad fina saker du har gjort, precis mina favoritfärger, gult, orange, brunt. Bakgrundstyget har jag också, och pyjamasen som lilla vännen har på sig (med ekollon mm) ligger i källaren och väntar in framtida bebis. Känns som om vi har ganska lika smak!

johanna sa...

Vilka söta kläder, speciellt hoodien, det var jättefint med elefantfodret till den bruna plyschen :-)

Anonym sa...

Fina kläder igen! Va charmiga pojkar du har =)

Naíma´s sa...

Stort grattis!!!Vilken sötis och vilka fina kläder du har sytt.

linnzan sa...

Grattis till killen!!!! Och vilka fina kläder, gillar skarpt omlottisen.

Solveig Lövendahl sa...

Du har en nominering att hämta på min blogg!

sygryn sa...

Hejsan!

Vilken härlig blogg, med inspiration du har! Jag hittade precis till dig! Grattis till underverket! /Malin

hanna sa...

Hej där - grattis, han ser helt fantastisk ut! :D

Har mailat dig om tröjan jag beställde, fick du mailet? :)

malin sa...

Men vilken underbar liten prins du har! Min lilla Thea är 8 veckor och använder fortfarande strl 50 :)