stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

lördag 30 augusti 2008

I love your blogg!


Jag har fått denna superfina utmärkelse av två sybloggare som jag verkligen beundrar, Florin och Solig, vilket självklart gör det ännu roligare och mig ännu stoltare! Tack snälla för utmärkelsen, jag blev riktigt rörd! =)

Så här kommer mina egna nomineringar, de bloggare som gör mina dagar, eller rättare sagt kvällar. Numera hinns ju inte med så mycket sytid, men desto mer bloggkollstid!

Ester pysslar

Strömming

Rättvisa barn

Att sy en gecko

OttoPippi

BillaBa

Mysungar

Här kommer reglerna:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls/boys you've nominated

2 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Hej!Jag har lagt till dig på min blogglista, hoppas att det är okej?!

OttoPippi sa...

Nämen!!!! Tusen, tusen tack snälla söta gulle dej!! Jag blir jätteglad!!!