stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

torsdag 25 september 2008

Långsam beställning!


För alldeles för länge sedan fick jag en beställning på denna dagiskasseväska i svamptyg från Reprodepot, men nu är den äntligen färdig och om bara mitt internet slutar trassla så ska inlägget synas på bloggen också! Väskan är alltså i svamptyg som jag köpte för ett drygt år sedan, fodret är finecord från Hilco, köpt hos trevliga Jenny på NeaNobelle. På ena sidan finns en tvådelad ficka, med plats för mobiltelefon och plånbok. Väskan är ju så klart vändbar också! =) Alldeles lagom sizead (om ni frågar mig iaf!) 45*53cm. Hoppas nu bara att beställaren gillar den lika mycket som jag gör!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du, jag TOKGILLAR den redan!!!! :D

Ska bli jättekul att få hem den!

TACK för att du ville sy den åt mig!

Anonym sa...

Vilken himla fin!

Strömming sa...

Riktigt snygg!!! Svamptyget rockar!

Snart ska du få se vad jag använt ditt raglanmönster till!