stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

onsdag 10 september 2008

Mitt lilla mirakel




har hunnit bli en månad gammal. Han har hunnit byta namn, ha ont i magen, tvinga sin mamma att införskaffa en napp, blivit förälskad i Tricot-slenen, och blivit super-duper-duktig på att amma.

Hans bröder är överlyckliga och älskar att pussa på honom (vilket redan resulterat i två förkylningar, men vad gör det när man får litet kärlek?) och gungar gärna på honom i babysittern.

Han har hunnit växa ur både storlek 50 och 56 (där fick jag!) och är numera klädlös till i helgen då jag ska sy så maskinerna glöder! Inom kort kommer en liten mönsterrecention för de som väntar tillökning, eller bara gillar att sy riktigt små kläder!

9 kommentarer:

sygryn sa...

Vilken liten sötis! Härliga bilder, åhh vad tiden går fort. Min minsta har hunnit bli fem hela månader!!

Strömming sa...

Åh vilken sötnos! Mmmm man behöver mycket kärlek som bebis, så vad gör lite förkylning!!

I har också växt ur massa småttingkläder redan och hon fyller 1 månad på lördag!

Ha det så skönt och lycka till med sömnaden! (jag hinner knappt titta åt makinerna...)

malin sa...

vilken sötnos! Min lilla plutta är två månader nu, och använder fortfarande strl 50 :)

jejja79 sa...

helt underbar, och det går fortare än vad man tror.....

Gulligan sa...

Underbar!!

OttoPippi sa...

SÖTNOSEN!!!!!!!!!! Jag SMÄLTER!!!! Vill OCKSÅ ha en bäbis!!! :-) :-) :-)

Anonym sa...

å va fin!! Blev lite förvirrad först tils jag läste att han bytt namn. ja tiden går verkligen!!

Anonym sa...

Han är otroligt go! den med smör på...längtar tills jag får träffa er!

johanna sa...

Hihi, vi tar fram ljusen när barnen somnat. Dagtid står de utom räckhåll annars äter Ivar upp dem! :-D