stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

tisdag 25 mars 2008

Nej, jag är inte borta...

... men livet har farit litet för hårt med mig de senaste månaderna för att jag skulle hinna med bloggen också! Men nu är jag i kapp!

Först en liten uppdatering som hållit mig rätt upptagen: en ny familjemedlem är på väg! Beräknad till augusti, så jag får återigen det stora nöjet att vara höggravid mitt i varmaste sommaren! Glädjen är förstås stor här hemma, barnen är glada över ett nytt syskon, och mamma o pappa också, och nu - halvvägs genom graviditeten börjar jag äntligen att må så bra att jag försöker återuppta vanliga aktiviteter, som att blogga!

Dessutom kom Rino's vackra handgjorda gåva fram, två underbara mössor i ett fantastiskt retrotyg, och båda mina barn blev överförtjusta! Samman med mössorna kom ett jättegulligt brev, med undran om varför jag slutat (oj nej, slutat hade jag ju inte, det var bara en ...lång... paus) som också fick mig så sugen på att börja blogga igen...

Och som om det inte var nog så klädde jag om vår gamla sulky och sydde vårjackor till barnen, och det hela blev så snyggt att jag bara måste visa upp det! Men klockan är redan midnatt, och maken tittar otåligt på mig, så bilder på alla mina nya skönheter, bebisen i magen, mössorna, vagnen och vårjackorna, kommer imorgon!

Hej och God Natt!

4 kommentarer:

Liza sa...

Grattis grattis:) Har som undrat vart du hållt hus:) Du kan ju passa på att lägga upp bilder på grabbarna i yrväderkläderna om du hinner och om dom passar än (eller om du har nån gammal bild) :)

Jes sa...

Grattis Grattis, va roligt med en ny familje medlem. Roligt att du är tillbaka :)

stora lilla j sa...

Tack tack! visst ska jag göra det liza! Storebror älskar sin "min pappa är bäst" tröja! lillebrors tryck sitter ju snarare ner på höften, så har han byxor på sig syns det bara "min pappa"... men maken tyckte det var världens bästa farsdag present!

Anonym sa...

Då får jag gratulera tillbaka!!Nu är vi som sagt en hel hög med gravida sybloggare!