stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

onsdag 8 oktober 2008

Ta-daa: min Get!

Så har min kamera äntligen laddat färdigt, så att jag får visa bild på min fina Get som kom redan igår! Så snäll och omtänksam min hemliga vän varit!

Alla tre barnen har fått varsina söta, könsneutrala mössor, och som genom ett trollslag älskar Jacob sin mössa, han som annars sliter av sig varenda mössa man tar på honom!

Det djuriska är en rid-älg, som Jonathan efter mammas demo kastade sig över =) Han hävdar dock att det är en elefant...

Tyget är ett helt underbart lintyg med sländor på, och jag vet redan vad det ska bli! Smaksaken är helt otroligt en kryddblandning jag saknat i flera år, helt osannolikt!!! Dessutom fanns ytterligare en smaklig sak, som inte fastnade på bild då Jonathan med ett lyckorop utbrast "lyllt!" och mycket riktigt, en burk lyxig rabarber och vanilj marmelad. Eftersom sonen tog till de stora hundögonen provsmakade vi direkt, och den är som min hemliga vän skriver: galet god.

Sybehören var kantband, precis som jag önskade mig, luktsaken var ett underbart set med doftljus, och dessutom fanns där ett paket bara till mig! Och i den fanns en superfin top, som kommer passa perfekt när mina extrem-amningsboobs bara lugnar ner sig litet! Och med den blev jag också ganska säker på vem min hemliga Give var!

Tack för ett jättefint paket, så genomtänkt och omtänksamt!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad glad jag blir att du tyckte om paketet. Har ni smakat kryddan förr alltså, trodde den var unik här hemma där vi bor.

Helena sa...

Jättefint paket! Tror också att jag kan gissa vem det är ifrån.