stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

torsdag 20 november 2008

Favoriten


Jag sydde en sån här body i stl 50 när jag väntade Milo, mest för att testa färgkombon inför en beställning, men trodde inte att det skulle bli någon ny favorit. Sen kom Milo, och färgerna var så rätt på honom, de orangea ihop med det cerisa passar honom perfekt, så nu har jag gjort en lika dan, fast i stl 68. Han växer, min plutt.

Byxorna är bland det smartaste jag hittat på länge - ullbyxor som är blöjbyxor och byxor i ett! En formsydd blöja (vi kör världens härligaste i bambu i vackra färger) ett par lanoliniserade ullbyxor, that's it! Läckrast är de förstås i chockladbrunt...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sötis du har! Snyggt med rosa till kanintyget.

Strömming sa...

Vad fint! Smarta blöjbyxor!

johanna sa...

Åååååååååååååå vad söt han är! Jag vill krama och pussa på den där lilla sötkorven!!!

Kalunji040 sa...

Ja, färgkobinationen är helt rätt. Det blev jätte fin på en sån fin liten modell.

Lotta Sultan sa...

snyggt! han bär verkligen upp sin body med bravur! söt ekorrpose han gör med händerna förresten.

linnzan sa...

Så söt man kan va i sina nya fina kläder!

Lallis/Helene sa...

Vilken sötnos! Häftig färgkombo, passar honom perfekt!

Anonym sa...

Naw, så söt!! och Milo är ett så underbart fint namn!

OttoPippi sa...

Gud så söt!!!

Färgkombom är för övrigt super!!

Anonym sa...

Den där är så himla fin.
/klockarbarn

Gekko sa...

Jättesöt Milo, underbar färger tillsam,mans och visst är ylleblöjbyxor fantastiska!