stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

onsdag 7 oktober 2009

Och vinnaren är...

...Mikaela Andreasson, som kom med namnförslaget Ecobums. Grattis, maila mig med storleksval och adressuppgifter, så kommer det två blöjor på posten!

Ecobump var faktiskt vårt arbetsnamn, och Ecobums gillade vi direkt båda två, låter sött, andas ekologi, och kan uttalas både på svenska och engelska. Så kommer vårt företag att heta!

På grund av vissa förseningar ifrån fabriken kommer provblöjorna till testfamiljerna att dröja ett par veckor, men jag återkommer med information så snart jag kan!

5 kommentarer:

h. sa...

Jättebra namnn..jag är skitdålig på sånt! Därför heter mina saker h. ! ;) Garttis och lycka till med företagandet.
/ Hanna

Strömming sa...

Vilket toppennamn! :D

Solveig Lövendahl sa...

Jättebra namn! Lycka till nu!!

Anonym sa...

bra namn. är nyfiken på blöjorna eftersom jag själv har blöjbarn nr. 3 hemma. blev avskräckt vad gäller tygblöjor under min aupair-period på 90-talet, men man kanske borde tänka om...
Förresten ligger du i vår inspirationslista just för att vi gillar idén bakom dina alster./Carro

Madelene sa...

Ja, usch! Man blir så arg på personer som försöker försörja sig på andras grejer.