stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

fredag 2 oktober 2009

Rosa Oktober, tävla om en Meps!



Oktober går i rosa bandets tecken, och nu har du möjlighet att stödja en god sak, och tävla om en alldeles egen rosa Meps i vuxenstorlek! Mepsen, med eller utan skärm, virkas av 100% handspunnen ekologisk merinoull som också färgats för hand med giftfria färger! Ovan ser du hur den Meps jag själv går omkring i just nu ser ut, virkad i samma sorts garn.

Att vara med och tävla är enkelt - klicka på bannern i högra hörnet så kommer du till rosa bandets sida. Ge ett bidrag, stort eller smått, och skriv en kommentar till inlägget här nedan. Den sista oktober dras en vinnare!

13 kommentarer:

Cecilia sa...

En första insättning har nu gjorts på din insamling - och jag hoppas att den följs av många, många fler!!!

Många bäckar små....

Strumpetossa sa...

Hej, självklart vill jag vara med och tävla om en superfin Meps och så klart också stödja en god sak! Har nu skickat ett sms med min gåva till RosaBandet. :)

Henrietta sa...

JAg vill vara med!
Jag skänker 25 % av alla intäkterna från min hantverksblogg www.pysslingens.blogspot.com till Rosa Bandet.
Alla bäckar små....

Kram Henrietta

Psst. Hur går det med min väska?? Nyfiken som få :o))

LustigLinda sa...

Vill såklart vara med och tävla! Vilket bra initiativ du tagit. Har följt din länk och lämnat ett bidrag, dock anonymt.

Ser lite tunt ut här än så länge med deltagande, hoppas att fler som kikar in verkligen tar sig i kragen och skänker en peng för en god sak.

Tack för en inspirerande blogg!

LustigLinda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla! Ringde in ett smsbidrag till dem, hoppas det är ok! Kram Cilla Mahogany

Skaparstigen sa...

Jag har skänkt pengar och vill så klart vara med! Hade varit fint med en meps

Anonym sa...

Jag skänker en peng och hoppas på en rosa meps - tänk vad fint det skulle vara till höstmörkret!

/Ullrika Hovfsbro

Erica sa...

Hej!

Jag fullkomligt _älskar_ dina mepsar och brukar alltid skänka en slant till rosa bandet! Så den här tävlingen är ju en alldeles perfekt kombo :)!

Ha det gott :)!Mvh// Erica
Har ingen egen blogg, har fullt upp med att läsa andras ;), men om jag skulle ha turen att ha turen på min sida når du mig här:
erica@byggarn.se

Vindling sa...

Tidigare idag skickade jag ett sms till rosa bandet och skänkte 50 kronor. Hakar därför på din utlottning.

Palven sa...

Jag vill oxå var vara med :o)
Två flugor i en smäll! Chans att vinna en fin meps och samtidigt bidra till en god sak.
Har precis skickat ett sms till rosa bandet och skänkte 50 kronor.

Anonym sa...

Hur går det med dragningen :-)?

Anonym sa...

http://lumerkoz.edu Want it? http://www.ecometro.com/Community/members/Buy-Bactrim.aspx documentsby http://www.comicspace.com/maxalt_buy/ bicol unwavering http://soundcloud.com/arimidex allies http://www.comicspace.com/nexium/ annexure http://riderx.info/members/Buy-Vicodin.aspx sinvitrogen