stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

torsdag 15 oktober 2009

väldigt vitt och torrt



Den ser kanske inte så mycket ut för världen, tänker den vane bloggläsaren, så varför visa upp denna lilla formsydda blöja? Ännu konstigare verkar det kanske om jag säger att jag fullkomligt bubblar av lycka varje gång jag ser den?

Förklaring krävs, och här kommer den: denna formsydda blöja är rakt igenom ekologisk, supermjuk, och suger hela 6,25 dl vätska! Är det inte otroligt?! Dessutom är den otroligt nätt på, jag har den till nattblöja på Milo med ett par stickade merionullsbyxor ovanpå, och Milo är verkligen en storkissare, inget annat har hållit tätt hela natten... Ja, litet väl insnöad är jag väl, men jag blir alldeles lycklig varje gång jag ser den! :-)



Här hemma ligger nu inte mindre än 50kg tyger till blöjor, och ytterligare 50kg väntas inom någon vecka, då yttertyget kommer. Allt är naturmaterial med extremt hög uppsugningsförmåga, antibakteriellt och supermjukt och gosigt! Jag får verkligen hålla mig för att inte använda allt det härliga tyget till mysiga kläder istället, jag försöker att snällt vänta på det sista materialet och sen få sy upp härliga blöjor till alla mina fina testfamiljer som väntar på sina utvärderingsblöjor! :-)

6 kommentarer:

Sara T sa...

Vi väntar med stor spänning på att få börja test! Vilket jobb du gör!

h. sa...

Härligt inlägg, man känner din lycka!! Lycka till nu med företagandet / Hanna

Moi! sa...

Ja, lite galet låter det ju att vara insnöad på blöjor ;-). Men jag förstår att det känns kul att ha gjort den ultimata blöjan!!

Snajgel sa...

Men vad roligt att du fått hem en del av tyget,
lycka till med allt.

Anonym sa...

Jag gillar vitt =) Det är dessutom oslagbart när det gäller tvättning eftersom inga mönster och färger kan blekas. En blöja i min smak=)

Strömming sa...

Snyggt! Ska bli spännande att testa dina blöjor! :D

Föresten, Mepsen är suuuuperfin och jag har svårt att hålla mig från att ge bort den redan nu! Tack!