stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

måndag 19 oktober 2009

Det kom ett mail...

"Tusen tack för blöjorna, och vad roligt att du/ni tyckte om mitt namnförslag! Sen måste jag bara berätta att blöjorna är så fantastiskt fina, och de passar så himla bra och sitter assnyggt! Vi har faktiskt provat tygblöjor förut, men de hade flice inuti, och var inte alls så sköna som de här. Veloren inuti är jättemjuk och gosig, utsidan är snygg och blöjorna sitter så fint på. Sen undrar jag vad inläggen är gjorda av, för de är så mjuka och räcker så himla länge! Vi är som sagt så himla glada för blöjorna, och kommer garanterat att beställa fler när det går!

Kram Mikaela"


Det var alltså vinnaren av namntävlingen, som är nöjd och glad för vinsten. Känns jätteroligt! Jag blir lika glad varje gång jag får nöjda mail. :-)

7 kommentarer:

od Andulky sa...

Härligt!

re.do sa...

Himmel vad skoj!

Cecilia & Busiga ungar sa...

Jätteroligt....Lycka till med allt!!

Anonym sa...

Vilket fint mejl! Det är så bra med människor som bjuder på sina positiva tankar och beröm och inte bara tänker dem i tysthet =)Som kreatör behöver man ju få lite beröm mellan varven. =)

Anonym sa...

Jag har efter en skräckupplevelse som aupair under tonårstiden varit mycket skeptisk till allt vad tygblöjor heter. Kanske dags att omvärdera... Ju mer jag läser på din blogg desto nyfiknare blir jag. Min pojk nr. 3 är nu 11 mån och väger över 10kg. Om man skulle gå över till pocketblöjor nu, hur skulle ett baskit se ut?!

/Carro

Anonym sa...

Hej igen, och tack för snabbt svar ang. blöjorna. Försökte nu nå dig via mail, men det verkar krångla så jag skriver här igen. Först och främst ville jag tipsa dig om Bruka marknad som verkar vara något som passar din idé, men jag vet inte om du bor i Göteborgområdet...? (kolla min blogg) Sedan undrar jag vad ett testkit av dina blöjor skulle kosta? Jag funderar främst på att ge i present till barnens kusin som går i några klumpiga tygblöjor av viksort och se vad hans mamma tycker... Har du på lager, kan man välja färg och vilka storleksintervall gäller? (Så kan jag ju passa på att känna på dem själv också).

/Carro

Benglan sa...

Hej,

Jag har en ganska ny blogg och eftersom jag brukar läsa din har jag lagt till dig till min blogglista. Hoppas det är ok!