stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

onsdag 21 maj 2008

Tack!!!

Nä, inget nyproducerat idag, jag har praktik dagarna i ända och skriver på slutuppsatser, så min sytid är drastiskt nerkortad. =( Men dock en ros till snälla Rino, som skickade ett riktigt mönster på Beppehatt! Jag som slitit mitt hår i mina förtvivlade försök att göra ett eget, som dock aldrig blir riktigt rätt... Nu är jag också stolt ägare till mönstret ur Föräldrar och barn! Tack Rino! Snart kommer här mössor =)

1 kommentar:

Yasmine sa...

Vad bra att du fick tag i mönstret.Annars kan jag tipsa om biblioteket, där kan man låna tidningar oxå, själv brukar jag låna allt om handarbet och burda om d kniper med nått gammalt nr, lånade just föräldrar och barn för att få bebbemönstret *S*. O har inte mitt bibliotek tidningen så beställer jag hem den från huvudbiblioteket.