stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

fredag 30 maj 2008

Större beställning...


Eller i alla fall en del av en större beställning, till söta M. Inte jättefina bilder, men har jag riktig tur kanske jag får några "in action"? Resterande del av beställningen väntar på det nya turkosa kanintyget från Jny design.

Överst uggletshirt och shorts av brun Hilcoplysch från Nea Nobelle, under ett set med tshirt och kjol i det berömda kanintyget i dess första framställning. Alltihop i storlek 134. Gillar verkligen kombinationen orange och rosa, och kaninerna är ju såååå söta!!

Roligast den här gången var nog att jag hade overlocktråd i exakt rätt nyans till allt, och det gjorde verkligen att slutresultatet blev så där riktigt riktigt snyggt, jag kunde inte lägga ifrån mig kläderna när jag var färdig, utan sprang och fingrade på dem hela tiden!

3 kommentarer:

rino sa...

den där läbbiga rosa passade superbra till det kaninorangea

stora lilla j sa...

Ja, jag tycker det! Den är egentligen inte så läskig alls, utan bara cerise, det är kameran som inte återger färgerna så perfekt ;-) Kul att matcha med något annat än brunt för en gångs skull!

Anonym sa...

Åh så fina! Gillar särskilt att tröjan är enkel men flickig i färgerna, inget ryschpych eller puffigt liksom ;)