stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

fredag 2 maj 2008

Han satte foten i en potta... vårkaniner!




Lilla j har ju kommit in i den åldern då det är helt omöjligt att ta bild på honom - så fort han får syn på kameran så springer han fram och försöker ta kameran ifrån en, följdaktligen blir alla bilder man tar av honom litet lustiga.

Här är han i alla fall i sprillans nyakaninsparkbyxor, som dock blev en smula för generöst tilltagna i benlängden, jag går och hoppas att han ska växa till sig =) Dessutom fick de ju mudd i bensluten, så jag tänkte att jag kunde ta till litet extra. Mönstret blev efter mycket experimenterande ungefär samma som på dessa och dessa. men med muddar i bensluten, och tryckknappar istället för vanliga knappar. Lilla j är hyfsat nöjd, med tanke på att han likställer all påklädning med tortyr av värsta slaget...

För att kanta provade jag Theas tips, att sy med förstärkt raksöm precis efter kanten, och jag måste säga att det blev många gånger bättre än jag vågat hoppas! Jag som nästan gett upp hoppet om att kunna sy snygga kantband utan coverpro! Ok, drömmer fortfarande om en bandkantare, men detta duger för tillfället =)

På sista bilden syns också stora j i likadan uggletröja som flyttade till London tidigare i veckan, denna han dock orange mudd i stället för röd, tyckte det bröt av snyggt mot det röda och vita!

2 kommentarer:

Jes sa...

Vilka härliga byxor! jättefina, vrkligen snygg model på dem.

jenn79 sa...

Åh vad kär jag är i kaninbyxorna!!! :-D