stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

onsdag 21 maj 2008

Världens bästa byte!



Jag gjorde ett byte med Rättvisa Barn, eller bytet är inte klart än, då Elisabeth i expressfart tillverkade världens snyggaste kepsar (lokförarmössor, enligt min äldsta...) och mitt bidrag till bytet inte är helt färdigt än, men här är dem i alla fall!

Tygvalet är underbart, helt rätt! Och så proffsigt sytt! Barnen blev jätteglada, till och med lillebror, som alltid sliter för att ta av mössan gick nöjd runt och speglade sig (tårarna på bilden kommer av att det var läskigt att bli kramad...) Och stora J är så förtjust i sin att han bestämt sig för att sova i den...

Tack snälla Elisabeth, de blev heeeelt perfekta, och båda barnen är överlyckliga! Hoppas nu bara att du blir lika nöjd med min del *nervös*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att dina barn gillar mössorna=) Hoppas inte de blev alltför stora bara? Må så gott=) /Elisabeth, rättvisa barn

Jes sa...

Superläckra mössor, förstår att du e nöjd :)

stora lilla j sa...

Jonathan kallar dem för lokförarmössor, och springer runt i dem hela dagen... och snart är min del i bytet avslutad, så att jag blir oskyldig! =)

Anonym sa...

Sån keps har min minste med, i samma fina tyg! Han älskar med sin! :o)