stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

onsdag 6 maj 2009

Barn är underbara...


Min storbeställning som jag visade upp en sneakpeak på tidigare är färdig och på väg till sin beställare. Allt som allt blev det alltså tolv plagg: 3 raglantröjor, 2 muddbxor i plysch, 1 muddbyxa i retroblommigt, 1 par sparkbyxor, ett par tossor, en retroblommig jacka, 1 omlotthoodie (matchande det ena baret velourmuddisar, så klart!), och 2 heldräkter, den ena med huva.Eftersom beställningen tagit ett bra tag (den lades i början av mars..) följde även en napphållare och en virkad keps med i paketet.

Ser bilden konstig ut? Eller tycker ni att rubriken har föga med denna lista att göra? Jo, barn är underbara, och de kan hur mycket som helst. de kan till exempel formatera om kameran när mamma ammar, och deletera 190 bilder. Ett par av dessa 190 visade denna storbeställning. Övriga visade Milos första kryptag. Även en videosnutt av Milo ätandes pizzaslice asgarvande deleterades. Videon var hejdlös, men en fis i rymden i jämförelse med min reaktion när jag såg att Jacob deleterat allt.

8 kommentarer:

Heimlaga sa...

Asch då! Inte så bra...En stor beställning i alla fall!

Sara sa...

Gahhhhhhh

Jag hade blivit skogstokig!

Marie Frost sa...

Fy vad jobbigt! Jag hade blivit så ledsen!
Hoppas att kläderna uppskattades i alla fall, de var säkert minst lika fina som vanligt när du syr något!

RÄVENoRÄKAN sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
RÄVENoRÄKAN sa...

Det finns gratisprogram att ladda hem som kan återställa förlorat data som du kan prova. För bästa resultat så ska du inte använda minneskortet före.
Här är två som jag hittade:
http://www.snapfiles.com/get/smartrecovery.html
http://www.photosrecovery.com/
(har inte provat något av dem)

Hello sa...

Åh, hoppas att RävenoRäkans förslag hjälper dig. Jag hade blivit fullkomligt skogstokig tror jag...

Kul med en så stor beställning!

OttoPippi sa...

åååååååååånneeeeeeeeejj!!!!!!

Anonym sa...

Elisabet kläderna är UNDERBARA!!! Nu har de kommit fram och vi är SÅ NÖJDA!!! Vilken kvalitet, och de passar nu och det märks att de kommer passa länge. Jag är så ledsen för bilderna, tyvär har vi ingen digitalkamera, men så fort vi får låna en lovar jag att bistå ,med bilder härifrån! Återigen ett STORT TACK för en jättefin garderob som kommer hålla väldigt länge (och därför inte alls bli så dyr!)//Eva