stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

tisdag 22 april 2008

Dålig bild på härlig beställning!


Jag har verkligen våndats angående den här bilden - beställningen blev klar strax före jul, och jag var verkligen jättenöjd - hilcoplysch och turkosa muddar, byxorna är mitt vanliga mönster, med låg midja och denna gång avskärningar vid knäna för att ge det hela någon liten detalj.

Omlottröjan är även den ett av mina favoritmönster, även om jag föredrar den med huva. Hela settet i storlek 98, och nu ska jag komma fram till min vånda - settet blev jag jättenöjd med, men jag tog en enda ynklig bild innan det skickades iväg, och den är urusel!!! *aargh* Nå, nu har jag tillslut bestämt mig för att visa den, taskig kvalitet till trots!

2 kommentarer:

Jes sa...

Kan väll hålla med om att bilden inte är den bästa :) men man ser ju hur fint setet blev ändå. Brunt & turkost är så fint i hop.

stora lilla j sa...

Nä, snacka om taskig bild! Jag tycker tomten borde kolla mailen även off-season, och komma med en ny kamera till mig nu! =)