stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

lördag 26 april 2008

Äntligen ugglor!


Alltså, jag verkar ju bli blockerad, varenda gång jag får hem underbara tyger är det som att det tar stopp och jag vågar inte sätta saxen i dem! Tack och lov för beställningar då!

Denna superenkla tshirt med hals- och ärmmudd ton-i-ton ska flytta hela vägen till London, dit retromodet inte på något sätt har hunnit ännu, så retrosugna föräldrar har inte det lättaste att få tag på kläder.

Söta J är född bara en vecka före Jonathan, men har hela stl 104, mot hans ynka 92... J's mamma hade en likadan tröja när hon var liten, och ville därför gärna ha en kopia till sin söta dotter. Hoppas det passar!

Ja, jag vet, ingen bra bild den här gången heller, jag måste helt enkelt köpa ny kamera själv nu!

3 kommentarer:

Jes sa...

Vilken fin tröja, uggletyget 'r så mysigt kan inte få nog av det. Roligt att tröjan ska så långt bort, nu kanske du får flera kunder från england när de ser tröjan :)

Cecilia sa...

Åh, såda där ugglor fanns ju när jag var liten! :-)

Kanske jag också skulle beställa något fint till tjejerna? De har stlk 110 (snart) och 122 nu - du kanske ha någon kul idé? Någon klänning eller kjol och t-shirt inför sommaren?

stora lilla j sa...

jes: ja, man kan ju hoppas =) Men de är ju inte så mycket för retro alls där, bara pojkigt ljusblått och flickigt blekrosa...

cecilia: ja, visst är det kul med återtryck! Jag hade själv en sån, men med orangea ugglor, som jag älskade... De röda ugglorna börjar ta litet slut, men jag har bruna kvar! Hmm, kanske en tshirt med puffärm, eller ett par shorts á la senaste modellerna?