stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

tisdag 29 april 2008

midnattsblått och hallonrött...




Jag är ju så där att jag tycker det är så himla roligt med beställningar! Litet hybris kanske, men jag tycker liksom det är så kul att andra barn också går i storalillaj-kläder... Den här lilla minibeställningen går i midnattsblå plysch och hallonrött foder och kantband, färgkombinationen blev i mitt tycke helt perfekt! Den midnattsblå plyschen har fått ligga till sig ett tag eftersom jag inte kännt mig hundra på vad jag skulle matcha den med - tills nu! Tack Johanna!

Den lilla mössan ska i alla fall flytta söderut till en liten I som råkar vara exakt lika gammal som min egen lillunge, så han fick alltså agera modell! Mössan är samma som den här, men i storlek 48. Plyschen kommer från Sundbybergs Textilcentrum, och fodret från Hilco. Nu får vi bara hoppas att lilla I gillar mössan?

2 kommentarer:

Jes sa...

kanonfin mössa, vilka härliga färger!!!

stora lilla j sa...

Tack! Jag gillar verkligen kombinationen, och efter vad jag hört är mamman nöjd också! Synd bara att jag inte gjorde en likadan till min egen lilla j när jag hade tyg o mönster framme...