stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

torsdag 3 april 2008

Leker designer en stund...

Jag testar litet olika kombinationer på själva sidan, och ritar litet på nya modeller av sparkbyxor, jag vill så gärna sy ett par i kanintyget, både till lillebror och bebisen i magen, men jag behöver bättra litet på det gamla mönstret!

Framför allt är jag irriterad ikväll eftersom det söta settet i mörkbrun plysch inte låter sig fotograferas *grr* två gånger försökte jag få fina bilder på det, och två gånger har jag fått bilder på ett sett som ser ut att vara sytt i krossad sammet på vit botten...

Snälla tomten, jag vet att det är fel säsong, och att jag har fel religion om vi verkligen ska vara petiga, men jag behöver verkligen en ny kamera... och nu när vi ändå önskar, så vill jag bara påminna om att du missade den där coverlocken i julas. Inte för att vara bråkig, men det kommer ju födelsedagar, barnfödslar, bröllopsdagar ( i år ska vi minsann komma ihåg att fira!) och julaftnar igen? Ok, fel religion, och jag är nog inte jättesnäll alla gånger, men jag äter ALLTID mina grönsaker, och en sån sak måste väl belönas, eller hur?

Inga kommentarer: