stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

onsdag 22 juli 2009

Obildat värre

Jag gillar egentligen inte att skriva inlägg utan bilder, men jag tänkte ändå skriva ett litet "hallå!" för att tala om att jag lever, även om bloggen verkar uppdateras mer än lovligt sällan just nu. Det beror så klart på många olika saker, bland annat att jag haft semester (bilder kommer!) fått beställningar på saker som är väldigt lika det jag gjort förr och det känns inte sååå kul att visa upp samma grejer igen, och mycket också på att jag försöker fundera ut vad jag ska göra med det kommande året. Egentligen var tanken att jag skulle börjat plugga igen till hösten, men det verkar inte hända, och nu bollar jag ett par olika teorier kring ett eget företag, vilket just nu resulterar i en massa räknande och funderande som upptar väldigt mycket tid. Så just nu får bloggandet stå tillbaka litet, tyvärr!

9 kommentarer:

Katarina sa...

Alltså bloggen får ju aldrig bli prio. Heja heja eget företag låter spännande!

Heimlaga sa...

Lycka till med framtiden! Jobbiga men spännande perioder de där när man inte riktigt vet åt vilket håll vägen svänger!

Solveig Lövendahl sa...

Lycka till! Jag hade också tänkt plugga till hösten och kommer antagligen att göra det, men önskar att jag haft modet att starta företag istället.

Anonym sa...

saknar dig lite! Har du tid för msn någon dag så hojta gärna:) Jag håller tummarna och tror på dig och att du får ihop det! Fint reportage förresten i tidningen, det hade jag missat helt så grattis i efterskott:)

Strömming sa...

Låter spännande med eget företag! Om du tror på det kommer du att lyckas!

Var i Sundbyberg och tygkollade i fredags, det var stoort men endast en nål fick följa med hem!

plyschmyran sa...

Jag har blivit totalslapp med bloggen. Eftersom vi sålt lägenheten (bor dock kvar tills 1 november) så är även symaskinen nerpackad... Men det känns sunt att inte sy på kvällarna utan istället njuta av sommaren. Hoppas att du/ni har det bra och att resan var rolig.

Mirrezz sa...

hej,har ett företag så om du undrar ngt får du gärna fråga =)

od Andulky sa...

Har också slappat, det ska ju ändå vara ett nöje med bloggen och inte en stress ;-). Spännande det låter med eget företag! Håller tummarna för att det löser sig som du vill!!

Hello sa...

Var sak har sin tid. Lycka till med planerandet och räknandet.