stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

söndag 26 juli 2009

Tillbaka! :-)


Haha, knappt hinner jag skicka iväg ett inlägg för att friskriva mig från frekvensskrivning så kommer blogglusten.

Fem filtar blev det före semstern, tänkta att få flytta till Shoppen, men två av dem hann bli uppsnappade av påhälsande vänner innan de blev fotograferade. Övriga tre finns nu till salu. Sommarfiltar, med plysch på ena sidan och trikå/ interlock på andra sidan, MEN med en smart funktion!

På ena långsidan finns en plasttryckknapp, vilken ger en möjlighet att knäppa filten runt halsen för att få ostörd amning (om barnet, som Milo inte kan amma om han ser andra roligheter, inte för fem öre för att jag tycker att ammande mödrar ska gå och gömma sig!) eller, om man under varma dagar vill knäppa filten runt vagnen för att slippa sol-i-ögonen på en sovande bebis.

Eftersom tryckknappen är helt i plast är de många gånger mer hållbara än de i metall, och dessutom rolig och säker pill-och-suggrej för barnet!

Rosa hästar med cerise plysch, turkost JNYdesign tyg med lila kaniner med rosablommig plysch, och bruna JNYdesign moln med lejongul plysch. Samtliga filtar mäter 80*65cm, perfekt som filt, solskydd och amningsprivatiserare. Jo, helt egetuppfunnet ord.

Samtliga kvarvarande finns hur som helst i shoppen!

Haha, jag inser efter era snälla mail att jag inte är så där världsbra på att beskriva hur filtarna funkar! Bildförklaringar kommer å det snaraste, men idag är min bröllopsdag, så idag tänker jag göra annat ;-)

4 kommentarer:

Josefinaste sa...

Fina filtar! Smart med knappar oxå. =)

Anonym sa...

skönt att du är tillbaka! Och fina filtar:)

Shamu sa...

De så kjempefine ut!!!
Gøy med litt produksjon. :o)

Lina sa...

Å vad jag gillar att allt är så uttänkt!
/Lina