stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

tisdag 24 november 2009

Hjälp! Blöjor...

Jag behöver litet hjälp med att svara på ett antal frågor, gällande vad ni skulle vilja se för specifikationer på Ecobums blöjor! Använder du (ditt barn alltså) tygblöjor eller har ni gjort det, och är du beredd att svara på fem korta frågor, maila mig på storalillaj@gmail.com


Eftersom flera testfamiljer varit tvungna att dra sig ur på grund av den långa väntan på tyget finns det nu plats för flera testfamiljer av blöjorna!

13 kommentarer:

Sara T sa...

Har inte använt, men står som "testfamilj". :) Hur ser det ut i planen när kommer de skickas ut? Väntar m spänning!

RÄVEN o RÄKAN sa...

Äsch då, skulle gärna varit testfamilj, men nu har dottern bestämt sig för att trappa ner blöjanvändandet :-) Kan dock svara på frågor, jag mailar.

LINDUS sa...

Jag har aldrig provat tygblöjor men skulle kanske vara intresserad att testa nu. försöker bli lite klimatsmart.

LINDUS sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
LINDUS sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Vi vill jättegärna vara testfamilj!!! Vi har aldrig riktigt "vågat" testa tidigare, men sedan jag såg dina blöjor har vi blivit så himla sugna.
Hör av dig om det fortfarande finns plats för en 12 månaders storkissare.

mail: carrogilles@comhem.se

Rødtopp sa...

Hvis du er interessert i en norsk testfamilie har jeg to tøybleiebarn som gjerne vil prøve bleiene dine. En gutt på 13 mnd og en jente på 2,5 år. Kan også godt svare på spørsmålene dine :)

Elin sa...

Hittade just till din blogg via en annan. Vi är en tygblöjefamilj som gärna provar dina blöjor. Har inte hunnit läsa så långt bakåt i din blogg ännu, så jag vet inte riktigt vad som gäller.

Maila mig gärna på elin @ sedlacek . se

Hittills har vi bara använt formsydda (Imse och Ullrike) samt bomullsvikisar med pulbyxa. Vår tygblöjekille är 6 månader.

Hälsningar Elin

sara svantesson sa...

Är också lite sugen på att bli testfamilj. Har en 10 månaders kille och just nu läcker alla blöjor, speciellt på natten. Har testat imseblöjan tidigare men de var för stora och stela då. Dina ser verkligen smidiga ut...han är omöjlig att byta på just nu. Hur skulle det hela gå till.
Mvh
gulpesmeckebeställaren Sara
sarasvantesson@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Vill ni bara ha små testpersoner eller även större?
Jag har en nästan 2-åring, ca 12-13 kg.
Vi har en tygblöja som vi använder sisådär en gång i veckan...

mvh /karin
kawisen@hotmail.com

Anita sa...

jag vet inte om du har fyllt kvoten, jag har en kille på snart fem månader å anmäler mig gärna mitt intresse
miros79[at]hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Är också gärna testare, jag har en liten kille på 4 månader och vi har aldrig testat tygisar, fast jag har funderat på det...
min mejl är
mariaulrika75@hotmail.com

Anonym sa...

mycket intiresno, tack