stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

måndag 9 november 2009

Och vinnaren är...




Piiiiiinsamt värre har jag ju ännu inte avslutat rosa oktobers utlottning *skäms* Bilden erbjuder i alla fall en förklaring, denna lilla skönhet har i dagarna flyttat hem till oss, två månader gammal och alldeles ljuvlig :-) Jag känner mig som nybliven mamma, glömmer saker och hinner inte allt jag tänkt mig, det här lilla livet kräver sin tid och uppmärksamhet. Zika heter hon, och är en mellanpudel. Hela familjen är överlycklig (eller nja, vår katta är rätt cool och verkar tycka att Zika är en konstig variant...)

Hur som helst, slumpgeneratorn valde och vinnaren är inlägg nr 5, Cilla Mahogany! Eftersom du inte lämnat någon mailadress så är det jätteviktigt att du mailar mig på storalillaj at gmail punkt com! Så kommer det en härlig rosa meps i ekologisk merinoull på posten sen ;-) Stort tack till alla som ville vara med och pusha för Rosa Bandet!

5 kommentarer:

Vindling sa...

Men vilken sötnos! Underbar!

Och grattis till vinnaren. :)

MemLin sa...

Såå söööt! Missen vänjer sig nog ganska snart, här tog det två veckor innan katterna accepterade att en 40kg 1,5 årig galning flyttade in men sen blev dom riktiga vänner.

MemLin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Cecilia sa...

Åh vad fin hon är! Vore kul att få se henne på riktigt - och dig med förstås! :-)

Sofia-Sobeide sa...

Åh så söt :). Jag har också en mellanpudel valp, hon är 14 veckor nu.

Du har gjort så fina saker! Har nog kikat in hos dig tidigare men jag tror inte jag har lämnat någon kommentar tidigare.