stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

onsdag 10 juni 2009

EN HERRANS MASSA LAPPAR SENARE...


En massa lappar blev det att klippa till. Tanken har slagit mig att det borde finnas något effektivare sätt? Nåväl, här återvanns gamla räkningar, miljövänligast någonsin typ! ;-)

Ett antal tävlande höll på att bli uppätna av en hungrig Milo som undrade hur de smakade, men så korades en vinnare av två änglalikt samsa storebröder. Grattis Gekko! Hör av dig om färger och storlek etc.

3 kommentarer:

Heimlaga sa...

Grattis Gekko!
Jo,det finns bekvämare sätt-t ex gratis slumpgenerator på http://www.mathgoodies.com/calculators/random_no_custom.html
där man bara fyller i vilka nummer man lottar ut bland...
Fast lika charmigt blir det ju inte!

Gekko sa...

Nämen oj, har jag vunnit!!!! Vad glad jag blir! Jag sitter på jobbet nu och ska strax iväg på möte men sen återkommer jag! :-) :-D
*glad glad glad* - lummar iväg till möte...

Anonym sa...

grattis gekko! De är superfina=)