stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

onsdag 10 juni 2009

Sista chansen och efterlysning!

Jag vill bara påminna om att tävlingen om en Meps slutar ikväll, så passa på att anmäla er nu! :-) Det enda som behövs är att lämna en kommentar i det inlägget.


Sen vill jag passa på att efterlysa litet blekrosa lin av tunn kvalitet. Stoff och Stil har slut i sin webshop, finns det någon som bor i närheten och kan tänka sig att langa litet från irl- affären? Eller någon som har något liknande i gömmorna där hemma? Jag behöver ungefär två meter...

3 kommentarer:

Sara sa...

Hoppas du får tag i lin!

Vart ligger irl affären? kanske vet jag någon som kan hjälpa till
jag anar lite vad du ska ha det till nämligen

knappologi sa...

Hej hej! Jag ska till stoff och stil om ett par timmar, såg din efterlysning lite sent...men från en tygälskande till en annan så vill jag ändå erbjuda mig att köpa din lin...lättast når du mig på min mobil 0708205286. Gillar din blogg...länkar till den från min lilla sida sedan ett tag tillbaka.
Mvh Mia

knappologi sa...

blev lite otydligt ovan...om du vill att jag ska handla till dig får du gärna bekräfta detta på min mobil. Jag bor i Malmö, men tyget går ju att skicka.
mvh Mia