stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

tisdag 2 juni 2009

Meps live


Jag är förmodligen den sista som hittar till denna polaroidiseringstjänst, men det struntar jag i! Jag älskar polariod och har ett helt gäng gamla kameror hemma. Och dessa bilder kändes lagom början-på-åttiotalet-sunkiga och passade enligt mig perfekt som polaroidkort. Det är alltså jag o maken som har barnvakt till de stora barnen och har promenerat till en uteservering i närheten för att njuta av solen och ta en öl i lugn och ro - hur trevligt som helst!

Så här ser alltså Mepsen ut in-aktion, på ett barnahuvud. Jag tycker helt o-jante att den är supersnygg!

8 kommentarer:

od Andulky sa...

Vilken sötnos!! Fin meps!

Emilia sa...

Snygga kort - gillar polaroidkameror :) Och snygg meps också förstås! /Emilia

Lilla Gryn sa...

Härligt med lite egentid. Öl är godast att njuta av i lugn och ro.
Mepsen är jättefin och gör sig speciellt bra på polaroidbild.

Doris_Assar sa...

Vilken goding!! :-)

plyschmyran sa...

Ja, kepsen är jättefin. Och M är totalt underbar!

Bobo/Rumba de kransen sa...

och det är den också!

Strömming sa...

Helt klart supersnygg Meps! Supersöt liten kille också!

florin design sa...

Snygg keps!!!! Från en som oxå gillar polaroid-bilder :-)