stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

lördag 27 juni 2009

Min del till Strömming Junior


Jag vet inte om den har hunnit fram än, men jag visar den här ändå. Detta är alltså min del i bytet med Strömming, en Meps till lilla I. Strömming valde färger, rött, brunt och vitt. Oslagbar kombination, tycker jag. Samma kombo, fast med brunt som huvudfärg, gick till en beställare i New York, och Jonathan blev så begeistrad att han beställde en likadan, fast med smalare ränder. Jag måste säga att jag gillar denna med rött som huvudfärg nästan ännu mer, och den röda är liksom härligt hallonröd - mums!

8 kommentarer:

Strömming sa...

Wohoo vad snygg!!!! :D I kommer bli helt fantastiskt fin! Tack tack tack, ser fram emot att få post i nästa vecka!

od Andulky sa...

Snygg!!

sygryn sa...

Så himla snygg!! färgkombon är kanon:)

Doris_Assar sa...

Supercool!!

Velkommen til min kreative verden sa...

Jeg er ganske ny i bloggverden. Jeg måtte inn og titte, fordi jeg trodde produktet ditt var et gebiss: ) Fin blogg du har.

Lina OJ sa...

oj så mycket fint du gör!!

Retro Elephant sa...

Dina mössor är klockrena!

//Lina

Jes sa...

Alltså dina mössor är helt fantastiska, jag bara älskar dem !!!