stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

måndag 29 december 2008

Äntligen! Min Get

Så kom tillslut den lilla avin, och mannen fick snabbt springa till vårt utlämningsställe och hämta ut paketet, medan jag pirrig satt kvar i soffan och ammade.

Ett jättefint paket kom, med ett trevligt brev till. Paket efter paket plockade jag upp. Som pysseltillbehör kom härliga trästickor, och en trävirknål, verkligen vad jag önskat mig, och julpyntet bestod av tre vita snöstjärnor, jättevackra och okrossbara, ett stort plus i vår familj, och dessutom inte ett dugg kristna, vilket också bidrog med plusspoäng! :)

Som mönster kom ett nr Allt om handarbete, kul eftersom jag aldrig provat den tidigare. Tyget var en meter elefanter, och i en färg jag inte har sen tidigare.

Som personlig julklapp kom en jättegod chocklad, som Jonathan kastade sig över, och därför inte fastnade på bild.

Och det färdigpysslade var en jättesöt omlottbody till Milo i oliv och brunt, och ett par isblå muddbyxor, också till Milo, som tyvärr var litet tajta i midjan för min lilla tjockis, men som blir perfekta med en generösare mudd!

Jag gissade och gissade, men kunde inte alls komma på vem som skickat paketet, innan jag öppnade det färdigpysslade, och där stod det ju. Tusen tack, hemliga vän, för ett jättefint paket!

3 kommentarer:

Strömming sa...

Å så fint! Och jag gissade rätt innan jag tittade på bilden i storformat och såg lappen :D

gosi sa...

Vilket paket! Min gissning var ju Susanna, men det var ju fel tydligen med tanke på att hon själv preccis har gissat i inlägget ovan:) Hmm, får gå tillbaka och kolla på bilden i storformat och se om jag ser någon lapp:)

Babushkadockan sa...

Det var fint!