stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

torsdag 25 december 2008

titta - hänor!


utbrast mina stora ungar när de öppnade sina paket innehållandes dessa dresser. Nå, de blev populära och killarna struttade runt i dem hela dagen. Jacob knöt förstås mest upp banden och krävde sedan att de skulle knytas igen, med ett bestämt utrop: Hälpa mig! Språkförvirrade ungar... :)

Velouren kommer från Stof og Sy, och är av ganska tunn kvalitet, inte alls tjock som Hilcos, men väl värd sina pengar, då man får så fina färger och mönster! :)

Hoodien är ju min kopia av Gekkos hoodie, min är toppig baktill, annars är det ganska mycket rip-off. Byxmönstret är eget, och setten är uppsydda i stl 80-86 och 98-104.

4 kommentarer:

Lilla NovaK sa...

Vilken fin dress! Tycker det är såå fint med stjärnor eller hänor... =)

God Jul!

Strömming sa...

Jättefin dress! Gillar verkligen stjärnvelouren!

stora lilla j sa...

Tack! Visst är den ljuvlig, stjärnvelouren? Tror jag knep de sista metrarna! ;-)

Anonym sa...

åh vad fin den här din luvtröja! God Jul och god fortsättning!

//Sara