stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

onsdag 17 december 2008

Paketet är skickat

Min give är på väg till sin mottagare. Jag har funderat, klurat, pillat, sprättat, handlat, lämnat tillbaka och handlat igen. Så packades det ner, i en ovanlig blandning av ångest och lättnad. Kommer hon tycka om det? Valde jag rätt? Aaaah, nu kan jag ju inte ändra mer! Hur var det, tog jag bilder?

Nu ska jag släppa det, hoppas det kommer fram före julafton, och se fram emot mitt eget paket, min get, som säkert är på g!

2 kommentarer:

OttoPippi sa...

Pssst, egentligen inte så bra att avslöja när man skickat sitt paket... Då kan ju de som redan fått sitt för länge sen stryka dig från deras misstänktlista liksom..... men kul att du är klar :-)

stora lilla j sa...

Aaaaaargh! *hoppar o studsar o svär över min egen dumhet!! :(