stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

torsdag 25 december 2008

Tre gubbar, tre gubbar, nej, förlåt, bodys!



Dessa bodys har legat färdigklippta ett bra tag, men sjukfaktorn har varit hög, och allt som inte varit julklappar har nedprioriterats rätt hårt. Dan före julafton sydde jag färdigt dem, hög på mitt göra-färdigt-rus, och på julaftonsmorgonen skulle ugglebodyn på. Trodde jag ja! Jag hade väntat för länge, och min lilla knubbis är för stor för dem! Men det gör inget, jag vet vart de ska...

3 kommentarer:

Anonym sa...

ooooh, jättesnygga bodisar! Går det att få litet mått, kanske axel-gren och armhåla-armhåla? jätte-jättefina var de i alla fall!/ Christina

OttoPippi sa...

Skitsnygga helt enkelt!

florin design sa...

Jätte fina! De hittar nog snabbt ett annat hem:-)