stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

tisdag 30 december 2008

årets sista

Tre små gulpesmekker till fick avsluta syåret, dessa flyttade till sötaste S, åtta månader gammal och dreglis i klass med Milo. Till vänster röda ugglor på turkos velour, och röd tryckknapp, mitten mörkturkosa retrobilar på brun botten, och vit interlock på baksidan, och längst till höger två lager gröna elefanter, från min fina get.

Den mittersta med mörkturkosa bilar tyckte jag blev så bra att jag var tvungen att sy en likadan till Milo, och en till shoppen! :)

3 kommentarer:

florin design sa...

Jätte fina och jag håller med dig den med bilar i mitten blev kalas!!!!

Gott nytt år!

johanna sa...

Gott nytt år! Vad skönt att du känner att 2008 blev ett bra år. Men vad kunde det annas bli? Ni fick ju Milo!!! Stor varm nyårskram från mig! :-)

johanna sa...

Gott nytt år! Vad skönt att du känner att 2008 blev ett bra år. Men vad kunde det annas bli? Ni fick ju Milo!!! Stor varm nyårskram från mig! :-)