stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

onsdag 31 december 2008

jag vet vad jag gjorde förra sommaren... eller mitt 2008







Många medbloggare summerar klyftigt, empatiskt eller bara komiskt sitt 2008, men rätt olikt mig känner jag mig idag inte lagd åt djupa invärtes reflektioner, ovan summerar jag mitt 2008. Alltså, ett riktigt bra år!

Och mina planer för 2009? Ja, den här bloggen ska vidareutvecklas, liksom shoppen här intill, och jag för min del hoppas på mer originella skapanden från min sida, det är en fin linje mellan inspirerat och kopierat...


Lägg märke till min snygga spermielampa i bakgrunden, ett fynd på ikea för många år sen. En killkompis som fyndat samma lampa kallade den för tuttlampa - men jag frågar er kära läsare, vilken tutte ser ut så där??? Helt klart en spermielampa...

5 kommentarer:

plyschmyran sa...

Jag önskar dig ett underbart 2008, så inspirerad att du hinner med tre småttingar! Kram!

mustafa sa...

härlig liten pys. och gott nytt 2009.

Kalunji040 sa...

Detta nya år har mycket i beredskap för oss alla.

Anonym sa...

Fråga din kompis vart han har sett den tutten någonstans....

Go Milo!

stora lilla j sa...

Nakito: håller tummarna att du har rätt!

Sara: Eller hur? ;-)