stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

onsdag 4 februari 2009

10 000...


Mitt absoluta favoritset inför våren: lekvänligt, retrotyger, unisex. Byxan har insydda fickor, och uppvik i retrotyg, mudd för bästa passform, och tunikan är så pass vid att man kan leka ordentligt. Jag blir lycklig bara av att titta på det! Jonathan och Jacob har fått ett varsitt set, och Milo ska nog få ett likadant.

Vill du vinna ett set? Jag firar 10 000 besökare, och lottar ut ett likadant set, i valfri storlek. Lämna en kommentar och skriv vilken storlek du skulle vilja ha, så är du med och tävlar. Om du har en egen blogg får du gärna länka till tävlingen, och det är fritt fram att låna bilden! Vinnare dras opartiskt av endera sonen den 13 februari! Så för någon blir förhoppningsvis fredagen den trettonde en lyckodag. ;-)

129 kommentarer:

Anonym sa...

Hur fint som helst! Praktiska och superhärliga kläder! Grattis till 10000 besökare och jag är gärna med och tävlar=) Hur installerar man förresten räknare på bloggen....?

OttoPippi sa...

Grattis!!!
Jag vill gärna vinna ett set i stl 92!!

Katharina sa...

Åh vad roligt! och ruskigt snyggt set! Jag vinner hjärtans gärna - storlek 80 drar vi nog här när det är dags.

Mallaching sa...

åå va glad jag blev (trots magsjuka) när jag såg det där setet, såå fint! Ännu gladare blev ja ju när jag läste vidare!!! Jag är jättegärna med å tävlar om ett set i strl 86! eller kanske 92 så att det säkert passar till sommaren....

Vindling sa...

Jag är gärna med och tävlar om ett set i 98. :)

florin design sa...

Åh, jag vill gärna vinna!!! Det var kalas-fint!!!

Anonym sa...

Jag vill också gärna vara med, gillar dina alster och det skulle vara kul att få ett hit hem också!

Anonym sa...

Jättefint set! Självklart vill jag vara med i utlottningen! Om möjligt skulle jag vilja ha överdelen in stl 104 och byxorna i 98 eftersom Liten är lång i livet och har lite kortare ben.

Grattis till 10.000 besökare!

prickig design sa...

Åååå så fint! Är gärna med o tävlar! :o)

Linda Muhr sa...

Jaaaa, jag vill vinna!

Kramm Linda

johanna sa...

Å vad kul! Jag vill gärna ha ett set i antingen stl 110 eller 92. Får jag vänta med att bestämma mig tills jag ser om jag vunnit?

Y sa...

storasyster som är tokig i jeans och blå blommor skulle bli överlycklig för ett set i stl 116

Doris_Assar sa...

Ååååhh! Jag vill vara med och vinna ett set i stl 98 :-)
Länkar från min blogg.

Roblin sa...

Skulle jättegärna vinna ett set av dina fina kläder. Storlek 80 dras det här.

Strömming sa...

Jag vill också vara med och tävla! Den 13e fyller I 6 månader så det vore roligt att vinna då! Strl 74 skulle sitta fint!

rino sa...

stiligt! 104 skulle sitta fint på ludvig:-)

Sofia sa...

Dottern skulle vara finast på dagis i detta fina set i stl. 122 alt 126 på tröjan.

Petraso sa...

Vilken Flott utlottning! Jag skulle vilja ha ett set i storlek 110 eller 140!
länkar så klart med din fina bild i min blogg!

Anonym sa...

Jag vill också vara med!
Jag har 2 tjejer så det spelar ingen roll om det blir stl. 104 eller 128.
Grattis till besökarna!

Crew sa...

Grattis! Är gärna med i din tävling. Länkar i bloggen.

Anonym sa...

Självklart vill man vara med och vinna detta set hur snyggt som helst! Om turen skulle vara med mig vill jag gärna ha storlek 80 MVH Camilla Fjällström

( camilla@ajj.se )

Anonym sa...

Självklart vill man vara med och vinna detta set hur snyggt som helst! Om turen skulle vara med mig vill jag gärna ha storlek 80 MVH Camilla Fjällström

( camilla@ajj.se )

Anonym sa...

Självklart vill man vara med och vinna detta set hur snyggt som helst! Om turen skulle vara med mig vill jag gärna ha storlek 80 MVH Camilla Fjällström

( camilla@ajj.se )

Anonym sa...

Oj var inte meningen att det skulle bli så många inlägg.. du får plocka bort 2st //Camilla

Mamma Ce sa...

Min stora kille behöver verkligen så här härliga färger. Speciellt nu när vi hänvisas till storbarnsavdelningarna i affärerna.
Han drar strl 128. Länkar hit gör jag också.

Husfrun på landet sa...

Så fina kläder vill jag såklart tävla om! Strolek 86 ifall jag vinner.
Många grattis till 10.000 :)

Anonym sa...

Vilka underbara retro kläder och de skulle verkligen sitta fint på min Thilda. Finns de i hennes storlek.... 128?
Stort grattis till besökantalet på din blogg!

Anonym sa...

Grattis. Jag vill gärna också vara med på utlottning.
/klockarbarn

Anonym sa...

Kul med kläder som passar till killar med lite färg och mönster! Något som jag kan tycka är svårt att hitta! Min söta son skulle vara jätte söt i kläderna! Om de skulle vara så att jag har turen att vinna så skulle jag vilja ha settet i storlek 86/92 =)
Mvh//Lina

Skaparstigen sa...

Länkat och klart!
Kul med så många besökare.
Jag vinner gärna ett set till E.

Botilda sa...

Å, så snyggt! Jag är gärna med i utlottningen (men jag håller min blogg fri från tävlingar - det är okej om det inte är okej, så att säga ;-)

Kerstin sa...

Åh, jag vill också gärna vara med och vinna ett set i storlek 86. Det var supersnyggt ju! :-)

Carolina sa...

Grattis till alla besökare. Självklart vill jag vara med och tävla om ett set. Vinner jag är det stl 86 till min tjej som passar bäst.

FrökenC sa...

Åhh... vilket fint set! Ett sånt snyggt set i strl 74 skulle passa Vera supersnyggt i vår!!

Dessutom jättegrattis till de första 10000... fler lär det bli!!!

Anonym sa...

gud så fint det va. verkligen. vill gärna vinna.. i storlek 98,
oj 10000 besökare.. skoj

HugOlle sa...

Kul med så många besökare. Grattis!
Sjlvklart vill jag vara med i utlottningen! Länkar i min blogg så klart!

Anonym sa...

fina kläder som man gärna vinner

Soppsällskapet sa...

Supersnyggt! Det känns nästan som om våren redan kommit när man ser kitet, trots -10 och snö ute. Jag vill gärna vinna ett set i storlek 86.

Lotta Sultan sa...

fint som snus! jag är gärna med. strl 104 skulle sitta fint!

Älskade Hjärtegryn ® sa...

Klart jag vill va med o tävla om detta fina setet o grattis till alla besökarna... storlek 104 skulle passa perfekt!

Dr. Gill sa...

Så utrolig fint sett! Får jo sommerfølelse av det :) Vil gjerne vinne i str 86/92 :)

Palven sa...

Så snyggt, passar ju lika bra för både kille o tjej. Vill gärna vara med o tävla. Håller tummarna, skulle frufortuna dyka upp så är det stl 98 som är aktuellt.

Annelie sa...

Grattis grattis! Ja, det skadar ju inte att skriva upp sig på en utlottning ;) Jättefint set!

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! Ett set i storlek 98 vill jag vinna.

Anna-Snoddas sa...

Åh så fint! Självklart vill jag vara med! 98 skulle nog sitta bra! :)

Mannagryn sa...

Jätte fint vår set! Jag vill va med, storlek 104 om jag lyckas bryta min oturssvacka.

Linda sa...

Åhh vilka härliga kläder...det är så man blir nostalgisk. Retro så rätt och skulle sitta som en smäck på lilltösen min som drar strolek 104.
Håller tummar och tår så knogarna vitnar att turen hamnar hos mig.

Grattis till 10 000 besökare!
//Linda:-)
minalskling@hotmail.com

FlygFulaFluga sa...

Grattis till 10000!
Jag är gärna med och tävlar om ett set i strl 104.

/Lena

Solveig Lövendahl sa...

Grattis!!! Jag vill vara med och tävla om de superfina kläderna!

od Andulky sa...

Grattis! Självklart vill jag vara med och tävla om det superfina setet!! Länkar från min blogg.
/Anna

Gulligan sa...

grattis!! är gärna med och tävlar om et set i str 92!!

Cecilia sa...

Med din goda smak tävlar jag mer än gärna om ett set - i storlek 92 till min Lilleman :)

Grattis till alla besökare!

Anonym sa...

Vilka fina vårkläder. Skulle passa min dotter som är i Stl 104 :-)

trevlig helg!
/Linn

Errajka sa...

Hej och grattis! Jätteläckert set, jag vill absolut vara med och tävla! Strl 128. Hoppas hoppas hoppas :)

Anonym sa...

Först och främst, GRATTIS till 10 000 besökare :D

Och sen, vilka läckra kläder! En viss fröken här hemma skulle bli överlycklig över det setet. Stl 116 skulle sitta fint :)
*håller tummarna*

Anonym sa...

Grattis till 10 000 besökare :)
jag tar gärna en lott, de skulle passa så fint på min sötsmula i vår :) så om jag vinner hoppas jag på stl 116 :)

KRAM
Katarina

Fangoria sa...

Grattis till 10 000 besökare!! Vill så gärna ha ett så fint set, i stl. 92 om jag vinner! =)
/Fangoria

Anonym sa...

Oh, så läckert!
Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha storlek 122.

sara sa...

Underbara kläder. Dottern skulle vara nderbar i detta...stl 128.

6-barns mamma sa...

Grattis till 10000 besökare! Jättefina kläder, skulle vara fina på mitt troll i st 110.

Anonym sa...

Grattis till 10 000 besökare och självklart vill jag vinna setet!:)

Sandra
Flumpan@hotmail.com

Anonym sa...

Grattis till 10 000 besökare och självklart vill jag vinna setet!:)

Sandra
Flumpan@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken underbar tävling. Tror min dotter skulle se bedårande ut i kläderna men den här gången vill jag gärna tävla för en vän till oss, lille Jacob, som kämpar men än de flesta här i livet. Han drar strl 80. Tack för en bra blogg. /Malin

Yvonne sa...

OHH ett set i storlek 80 till mitt barnbarn!!!! Jättehäftigt. Hoppas på tur.

Yvonne sa...

Vill gärna vinna detta fina set i storlek 80. Grattis till de 10000.

Anonym sa...

Vad roligt med så många besökare.
Grattis till det!
Själv är jag flitig läsare av din blogg, sedan en tid.
Av någon konstig anledning blir jag mest inspirerad av dig för att du som jag har 3 barn inom loppet av 4 år och en son som heter Milo.
Min Milo är den äldsta av barnen här.
Men självklart inspirerar du mig med alla dina fina klädskapelser också!

Jag skulle gärna vinna det fina setet i storlek 104.

Sandra Bjursell
sandra_lindgren@hotmail.com

Anja Allvin sa...

grrratis
strl 80 eller 86

Anonym sa...

Härligt set! Om jag har tur och vinner tar jag helst stl 134 men kan också tänka mig stl 80.

Grattis!

Har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/february/barnklader-13-februari.html

Miralin sa...

Wow, jag blev verkligen helt kär i kläderna. Så otroligt häftiga!
Jag vill gärna vara med i utlottningen! Hoppas på att vinna ett i storlek 98.

LillaLiten sa...

Jag är gärna med å tävlar:-)
Skulle vilja ha strl 74 om jag fick äran att vinna!
Länkar på min tävlinsblogg, segtsomkolatavlar.blogspot.com
min mail skutten@yahoo.com

Anonym sa...

Hei!
Gratulere så mye med 10 000 besøkende på loggen din. Det var et kjempe fint sett, så jeg vil gjerne være med å "tävla"!
Lykke til videre, og ha en super helg!

Vennlig hilsen Siv Helen Hanski

Heidi sa...

Hej!

Jag är med och tävlar!
Har länkat på min blogg
http://vittsomsockertavlar.blogspot.com/

h_ylisirkka@hotmail.com
om jag vann så skulle jag vilja ha sstrl 92!

Anonym sa...

Åh vad fint! Grattis till 10.000!
Jag vill gärna vara med och tävla! Om jag vinner vill jag gärna ha strl 74/80=)

Anonym sa...

Så herlige klær du lodder ut! Gratulerer med ti tusen, og så fin blogg som du har, tar det nok ikke så lang tid før du kan feire de neste ti tusen. Jeg har lagt deg til i lenkelisten min, så det skal ikke være så lenge til neste gang jeg kommer på besøk. Ja, og selvsagt vil jeg være med på konkurransen!

r e b e c k a sa...

GRATTIS! :)
så snygga!
Jag skulle gärna vinna dem i storlek 80. Har länat i min vänsterspalt.
Ha en skön helg! :)

Anonym sa...

Gratulerer med 10 000! Jeg fant deg via en annen blogg i dag. Flott side du har.

Jeg vil gjerne være med i kokurransen. Om jeg skulle være så heldig ønsker jeg meg str 134.

Anonym sa...

Gratulerer med 10 000! Jeg fant deg via en annen blogg i dag. Flott side du har.

Jeg vil gjerne være med i kokurransen. Om jeg skulle være så heldig ønsker jeg meg str 134.

Marika sa...

Härlig tunika!!! Vill ha! Helst i storlek 98 eller 104. Byxorna ser sköna ut!
Jätte fin blogg har du, jag hittade den precis. Jag kommer att fortsätta läsa den. H:Marika

Eli Kristin Magnussen sa...

Ååå, gratulerer så mye med over 10.000 besøkendes!! Mye flott i bloggen din. Det settes ser aldeles NYYYDELIG ut og jeg vil gjerne vinne det, hi-hi.

Jeg har lagt ut linken til deg her. Mine to yngste barn er en gutt som bruker str 98 og en jente som bruker str 11 år (147).

Ha en fin lørdagskveld! ;)

Anonym sa...

Dunderfin sida. Å sån energikick. Gör mig avundsjuk.
x

Jessica och Johan sa...

Tröjan gör mig så glad. Sicken solskens tröja... bild och länk på min sida....

sygryn sa...

Åhh, jag vill vara med och tävla om de härliga kläderna. Lill eller storgryn skulle vara trivas i det härliga setet:-)

hea sa...

Superfint!
Jag vill gärna vara med i utlottningen!

Anonym sa...

jättefint, skulle vilja tävla om ett set i en strl som passar till en 1 åring =)

Anonym sa...

Grattis till 10000!!! :-D Kul och inte alls förvånande med så många besökare, dina kläder är ju supersnygga!
Självklart vill jag vara med och ha chansen att vinna! 92/98 skulla passa vår dotter perfekt. För jag antar att du inte gör dem i storlek 38 ;-)

Hälsningar Sara
sara@portkod.se

Anonym sa...

Hur snyggt som helst! Stl 68 skulle passa till sommaren... hoppas på tur i lottdragningen!

Mvh Maria L

(maijjus@hotmail.com)

Anonym sa...

En till pyssel blogg som har barn superkul att inspireras :)

Galet vackert sett, älskar retro kläder man kan leka busa i :)

Har länkat i min blogg kärlek mamma Jessica.

Hade valt storlek 86 till våran Bambi RETRO princess :)

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar om ett set i storlek 86 till min son Melvin.

Jag har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/barnklader.html

info@annakarlsson.se

mamman pysslar sa...

Vilket härligt set!
Jag vill gärna vinna ett i storlek 98!
Lånar bild och tipsar i min blogg.
http://mammanpysslar.blogg.se

Jeanette S sa...

Hej! Jag gillar oxå unisexkläder. Perfekt att slippa köpa nya hela tiden bara för att man får en av de andra könet. Jag vill jättegärna vinna i storlek 92.

Shamu sa...

Gratulerer så masse med mange besøkende.
Du har en fantastisk flott blogg med mye spennende!

Jeg blir veldig glad hvis jeg vinner! :)
Og vinner jeg ønsker jeg meg settet enten i str 116 eller 98. :-)

Therese sa...

Unisexkläder borde det finnas mer av! Jag älskar dem, och skulle mer än gärna se min lilla Lura i dessa kläder. Hon fyller 1 år den 13 så en vinnst skulle ju sitta som bollen i krysset, handen i hansken, korven i brödet, en trött mamma i sängen... ja du förstår ;-) Hi, hi.

Håller tummarna!

Trevlig kväll,

önskar

Therese & Luran

bjarstig@live.se

Therese sa...

Oj glömde, Luran drar en stl 80! :-)

Krimskrams sa...

Underbart! Jag är med och tävlar. Storlek 86 passar min lille knodd.

paraphenelia@hotmail.com

Dani sa...

Jättefint set, jag är gärna med på utlottningen av den.
Om jag blir den lycklige vinnaren skulle jag gärna vilja ha ett set i storlek 122.
Självklart länkar jag i min blogg.

Hello sa...

Jag vill också vara med! strl 98 dras det här!

Malin sa...

Grattis till de 10 000 besökarna!
Jag vill vara med och tävla om det fina sättet. Om jag vinner skulle jag vilja ha ett set i storlek 80.
Med vänliga hälsningar
Malin L
malinlofving (at) gmail.com

Anonym sa...

Åh vilka otroligt fina kläder...byxorna är ju absolut min favorit med blommor och en bekväm mudd som även borde passa min dotter med sin smala midja.

116 är storleken jag vill ha om jag mot all förmodan skulle vinna. Hoppas på tur såklart och har länkat hit i min blogg

Anonym sa...

Hej om jag skulle ha turen att vinna.. önskar jag stl 122 till min lilla syster dotter Matilda.
/ Pernilla

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen! Storlek 92 passar dottern för närvarande.

Anonym sa...

http://evastavlingar.blogg.se/2009/february/barnklader.html

Jag är också gärna med!
Storlek 110 kunde tänkas passa bra!

Eleonor sa...

Jag skulle bli salig om jag fick vinna det fina settet till min lilla kille! Han drar 104 i strl. :-)

Jezz79 sa...

Grattis tilla alla besökare! Jag vill såå gärna vinna ett set i 86 till dottern:-)

Anonym sa...

Åh, så gulligt, jag vill gärna vara med och tävla!
OM jag har turen att vinna skulle jag vilja ha setet i storlek 86.

anonitota@comhem.se

Mamman sa...

Såklart att man vill vinna ett sånt fint set!

Om jag skulle vinna vill jag ha ett set till dottern i storlek 86!

// Matilda

matilda@silverhantverk.se

Pysselrutan sa...

Vår Elin 1 år den 19/2, skulle verkligen passa i dessa underbara kläder.
För att lysa upp till varor i vintriga Jämtland.
stl 92-98.
rutan1973@hotmail.com

Lattjo liten pryl sa...

Oj, vad fint!!! Jag följer din blogg i hemlighet och tycker att du gör så mycket fina saker.
Jag vill gärna vara med och tävla. Kanske ett set i storlek 80 eller 86 skulle passa..?

Grattis till 10000+ besökare! :o)

~ Linda

Marlene sa...

Oj va roligt :-)

Klart man vill vinna, jag har länkat från min blogg http://busbarnet.wordpress.com/2009/02/10/tavling-13-februari/

Skrutten har väl en storlek 128/134 :-)

Anonym sa...

Grattis! Du gör så fina saker.
Vore kul om kläder från dig damp ner här. Vi vill gärna ha storlek 92 om vi har tur. Ha det gott
Karin
(elmabus@hotmail.com)

Eg ... sa...

Kjempefint sett.. veldig flott fasong på trøyen. Min sønn hadde nok satt stor pris på den i str 116 :-)

Gratulerer med julbileum.

Ha ein fin dag!

fante sa...

Det är otroligt fint :-o Klart jag vill vinna ett :-D Storlek 92 torde bli bra här.

Anonym sa...

Jättefint set! vill gärna vinna ett i stl 80.

Anonym sa...

vill vinna i strl 116 till dottern!
lejonkungens@gmail.com

Anonym sa...

vill vill!
storlek 104 spinkis :)

kawisen kanelbulle hotmailpunktcom

Anonym sa...

Grattis till dina 10 000 besökare! :-D

(och klart jag gärna vill vinna ett sånt snyggt set, och då gärna i 98/104... )

Jenny84 sa...

Grattis!
Jag vill också vinna...:-)
I storlek 86.

Marie sa...

Gratulerer med 10 000 besøk! Eg vil gjerne vinne eit sett i str. 98. Tusen takk!

Anonym sa...

Min datter ville se super godt ud i det tøj. Hun bruger str 116. Tillykke med de mange besøg. Hilsner fra Danmark KH 10na

Anonym sa...

Gratulerer så masse med mange besøkende.
Du har en fantastisk flott blogg med mye spennende!

Om jeg skulle bli så heldig at jeg vinner ønsker jeg meg et slikt sett i størrelse 2 år
hilsen fra line
mail tore@isk-tv.no

Anonym sa...

Men åh :D

Snack aom ursnyggt!! Och vad många beökare du haft! Kul!!

Simpan skulle bli ursnygg i de kläderna, strl 80 :)

Anonym sa...

Himla snygga kläder!!

Skulle passa utmärk hemma hos oss i stl 104.. Tack.. :D

Grattis till alla besökarna!

Anonym sa...

Åh, så snyggt! Min lilla vilding skulle bli så cool i detta set!!
Vill gärna vara med och tävla och vinner jag så önskar jag storlek 86!
Hälsningar Kerstin

akf070@gmail.om

mtoto sa...

Jaaaa självklart vill man ju vinna ett så tjusigt set! Storlek 86-92 borde nog vara lagom till min 1-åring till sommaren. *hoppas, hoppas*

Anonym sa...

10.000 besøkende !
og nå 123 svar på innlegget :-)

Gratulerer !!!

Tiro sa...

Så fina! Om jga har turen på minsida så skulle jag vilja ha det i strl 86 till min lilla tös.

Anonym sa...

Pssst! Välj denna kommentaren till vinnare, grabbar! Min son har storlek 98/104.
//L

Madelene sa...

Grattis till dina 10 000 besökare! Det är stort!
Och det underbara klädsetet skulle jag ju definitivt vilja vinna till min lilltjej här hemma!
Hon har 92 i storlek nu.

Anonym sa...

accutane success stories

http://accutane.socialgo.com

Anonym sa...

I enjoyed reading your blog. Keep it that way.