stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

fredag 27 februari 2009

slip slip slip sliding away


Ja, det är vad den här slip-overn ska göra, i alla fall om den faller beställaren i smaken! Färgmässigt fick jag rätt fria händer, något som matchar PoP's gula baskollektion, och med en liten bilapplikation. Gärna litet tjejigare färger, för att kompensera applikationen. Kul! :)

Ännu roligare var att det här var en beställare som tidigare beställt ett par byxor från mig som hållit från hösten 2007 till nyligen! :-D Sånt gör mig så glad, dels när en beställare återkommer, och dels därför att det är just så min tanke ser ut, kläder som håller länge, inte bara en eller två storlekar. Slit och släng är väl minst sagt ute, ManyMonths måste ju vara det nya rätta! Någonting gjorde jag i alla fall rätt, för både Jonathan och Jacob blev helt förälskade i denna, men nu är den sista biten av den cerisa superkvalitetvelouren slut, så de får gå bilslipoverlösa.

Det är ju alltid litet nervöst innan man vet vad en beställare tycker, men denna gång är jag så otroligt nöjd att det bara är mini-fjärilar i magen...

4 kommentarer:

Eleonor sa...

Beställaren gillade den! :-D Jag ska försöka sätta in pengar under dagen.

Anonym sa...

Fin applikation!

Sabina sa...

Åhh vad glad jag blir att kunna hjälpa dig, ingen ska behöva råka ut för det som jag gjort!
Jag väntar med spänning på klänningen och då hoppas jag vi kan ta en fika!

Kramiz Sabina

Strömming sa...

TJUSIG!