stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

onsdag 25 februari 2009

minimodellen

Min lilla modell modellar kanintröja (obs ej body, trogna läsare vet väl hur jag känner om dessa?) med matchande byxor ;-) Öh, nej, men visst ser han ut som en liten fotografunge?

Tröja med kuvertringning i det turkosa kanintyget (inte så jättekär i det, nu är jag sugen på det naturvita med bruna kaniner!) blev fint med röda muddar och röda plyschbyxor. Komiskt nog är dessa röda plyschbyxor det första barnplagg jag någonsin sydde, till Jacob när han var i Milos ålder, de satt åt pipsvängen illa på honom, och var framför allt hysteriskt för stora, men Milo är liksom byggd annorlunda, och på honom passar de jättebra! Däremot är de sydda innan jag fick min overlock, och GUDARS vad det kliar i fingrarna att sprätta upp allt och overlocka...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Han är så fin så jag dör! =) Tröjan var också fin;)

Strömming sa...

Vilka underbara bilder på Milo!!! Tröjan var snygg, coolt med rött till. JAg har börjar gilla tröjor nu också, när I kan sitta bättre. Och jag har börjat gilla kuvertringningar också. Måste nog testa sy sådana, men har misslyckats hittills.

Ceci sa...

Åhh så söt!! Va fint det var med rött till de turkosa kaninerna...

Skaparstigen sa...

Rött och turkos är alltid fint, och särskilt på en sån sötnos!

Lotta Sultan sa...

fina kläder på extrafin kille!

florin design sa...

Men så söt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

åh vilken söting och kläderna är jättefina =) tycker det där kanintyget är supersött =)