stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

måndag 7 september 2009

MepsMarathon :-)

Efter min intensiva syhelg behövde jag något lugnare att sysselsätta mig med, det blev en massa virkande, närmare bestämt ett MepsMarathon!

En del är beställda, en del ska till shoppen. En del är dova, andra färgsprakande som karameller. Min favorit är den ceriselila/orange/vita. Vilken är din favorit?
Ceriselila/orange/vit, storlek 9mån - 1½ år. Säljs i shoppen.
Orange/brun/vit, storlek 9 mån - 1½ år. Säljs i shoppen
Ljusturkos/ceriselila/lime, storlek 2-3½år. Säljs i shoppen.

Mossgrön/brun/vit, storlek 9 mån - 1½ år. Beställd.

19 kommentarer:

Katarina sa...

Åh jag vill också virka en sådan fin. Har du möjlighet att skicka mönstret igen eftersom det försvann med min kraschade dator.

Åsa Tidqvist sa...

gud vilka fina mepsar! är det ditt egna mönster? gillar absolut den turkosa bäst!!

Chill out sa...

Åh, mepsen är verkligen superfin! Det ska bli så kul att få hem den:) Fortsätter hålla utkik efterskötväskan! Mvh Malin

Chill out sa...

Åh, mepsen är verkligen superfin! Det ska bli så kul att få hem den:) Fortsätter hålla utkik efterskötväskan! Mvh Malin

Anonym sa...

Åhh...dregglar! De är så himla fina!

malin sa...

åh, dom är bara såååå läckra!!!

Doris_Assar sa...

UUUubercoola!!! :-) :-)

gullhjärta sa...

Åh, de är bara sååå fina och supercoola. Önskar att min pojke skulle acceptera att ha någon huvudbonad, just nu är det tvärkört på den punkten. (Han är 1 år)

Gekko sa...

Haha, min favorit är den vi har här hemma, den är riktigt ögongodis precis som alla andra du gjort! :-)

Unknown sa...

Fina mepsar allihopa :-).

Skaparstigen sa...

Oj, vad du virkar! Och fina blir de allihop!

Botilda sa...

Härliga färger! Förutom den superspecialunika vi har här hemma med blomma, har jag samma favorit som du.

Strömming sa...

Underbara Mepsar! :D I vägrar att ta av sin meps även inne!

jenny sa...

Helt underbara! Är du sugen på att byta mönstret mot något?
undrar jenny

Anna, Tvillingtand sa...

Härliga färger! De är fina allihop! =)

Anna H sa...

Dom är så otroligt fina dina mepsar, skulle vilja kunna virka sådana själv!
Vad snäll du är förresten, ska mäta Axels huvud när han kommer från dagis, skriver igen sen.
Tack och kram!

Anna H sa...

Inte det lättaste att mäta huvudet på en trött dagiskille =) men jag tror ca 45cm, han är iaf 18 månader.

Har fått paket idag.... lite konstigt men men =) läs i min blogg!

Kram

Mia sa...

Kul att hitta till din fina sida. Mepsarna är jättefina, jag gillar den med blomman bilden är så himla fin. Har precis lärt mig virka och det känns som det kommer att ta ett tag innan jag lyckas få något färdigt.
Skall fråga dottern om hon vill ha en meps, återkommer med huvudmåttet.

Kalunji040 sa...

Åh, så underbara. jag har vääääääldigt svårt att välja en favorit. Du är kanske inte intresserad av ett byte....?