stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

söndag 13 september 2009

Mössfeber :)


Jag tycker mössor är en av de roligaste sakerna med hösten, i samma klass som lövhoppning och mys framför brasa! När jag fick en beställning på en toppmössa, likadan som en som Milo har, och dessutom gick och fnulade på en liten extrapresent till en kund, blev jag litet medryckt och sydde upp ett helt gäng :) Tycker dessa är så söta, en liten knut uppepå, och söta mönster.

Storlek 2-5 år: blå moln, bruna moln, rosa hästar, gula kaniner och turkost hjärta

Storlek 9 - 24 mån: blå moln, bruna moln, gula kaniner och randig.

Samtliga dessa flyttar till shoppen! Om du har en annan drömkombo är det bara att maila mig :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka superfina mössor! Jag skulle kunna beställa en hel garderob av dig! Men jag får nog ta det lite pö om pö, nu ska jag börja med att njuta av Mepsen och skötväskan:) Mvh Malin

od Andulky sa...

Jättefina!

Beata sa...

Vilken härlig hög med mössor!

sara sa...

Hur stor är den stora? M stor eller mer normal....