stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

torsdag 17 september 2009

Vidareutvecklade Mepsar

Dessa båda Mepsar flyger till nya hem, eller rättare sagt, den ceriselila bloggade jag om i mitt MepsMarathon, innan den flyttade fick den en blomma också och såg då ut som ovan. Mepsen under är på beställning, och har fått en liten stjärna på sidan, eftersom inte alla känner sig fina i blommor (konstigt nog). Men jag tror att stjärnan skulle se bättre ut i samma blå nyans som i brättet, eller vad tror ni? Jag är väldigt nöjd i alla fall, jag tycker de båda blev som små karameller!

9 kommentarer:

Katarina sa...

Inte ska du vara ledsen för det där med fastheten, hur skulle du kunna veta.Självklart kommer jag inte virka för försäljning. Om någon vill köpa hänvisar jag til dig. Jag lägger in en länk nu genast.Att jag inte tänkte på det från början....

Katarina sa...

Åh jag förstår dig precis men jag vill länka, så att fler kan bära din fina mepsar.

malin sa...

jag drömde om dina mepsar inatt! Men du hade virkat dom typ tomteluv-akiga , med en boll i slutet :) Skitsnygga! :)

Hello sa...

De är jättefina! Och jag tror också att den mörkare blåa skulle passa fint till stjärna!

Strömming sa...

Superfina mepsar! Du vet att jag älskar dem! Den blå kommer bli så fin på lilla F! :D

Sara sa...

det kliar i fingrarna,jag vet någon som skulle bli väldigt söt i den överesta i rätt storlek tror du inte?

stora lilla j sa...

Sara: jag kan bara hålla med, hon skulle passa väääääldigt bra i den! ;)

Åsa Tidqvist sa...

Så underbart fina mepsar!! Måste ha en! hmm, fast med tanke på morgens diskussion ang keps/mössa och temperaturen ute så får jag nog återkomma till våren med denna beställning... =)

Sara sa...

ja jag ger mig, jag mäter huvudet på damen imorgon