stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

tisdag 1 september 2009

Så ser den ut på

Så ser den ut på, den nya modellen av pocketblöja. Det blev ett par till under syhelgen, och vi är överförtjusta i dessa. Visst är den nätt på? Och då innehåller den ändå ett extra tjockt inlägg!

Jag har fått överväldigande många mail angående dessa med snälla frågor om det går att beställa. Det gör det inte just nu, men jag kommer inom kort att behöva testfamiljer för att prova och utvärdera modellen. Testblöjan kommer enbart att sys upp i storlek M, dvs ca 7-11kg. De familjer som vill prova modellen kommer att få köpa blöja + inlägg till kraftigt reducerat pris (halva mot planerat slutpris) mot att de utvärderar och svarar på frågor. Vill ni vara testfamlj så maila mig! Om ni tidigare inte använt tygblöjor är det bara ett plus!

9 kommentarer:

Anonym sa...

vad tjusig din blog har blivit =)

Strömming sa...

Den ser ut att sitta toppen på Milo! Snygg är den också!

Har du fortfarande silke som fuktspärr eller kör du bara med velouren? Funderar på om jag ska testa tygisar igen men har inte bestämt mig än, nu är det ju inte jag som är hemma och sköter tvätten längre...

Anna, Tvillingtand sa...

Vilken goding i blöjan =)

stora lilla j sa...

Tisa: Tacktack! :) Det är kul att leka designer... ;)

Strömming: nej, bara velour, det räcker så bra och håller rumpan fri från utslag, hur bra som helst! Jag slår ju verkligen ett slag för tygisar, och kör man pockets är det ju hur smidigt som helst ;)

Jes sa...

sitter ju som en "smäck", superfin!!!!

Cecilia & Busiga ungar sa...

Jättesnyggt...

Aleisa Ribalta sa...

så söt! jag vill vara testfamilj, hur gör man?

Ahlard sa...

Åh det blir super! Jag längtar, tusen tack på förhand. Och vad ambistiöst att göra om, gulligt:)

Anonym sa...

hej jag vil vara en testare mvh
camilla blaa83@hotmail.com