stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

torsdag 1 januari 2009

så fin...


En dag före nyåret kom den, nyårsgåvan som maken skulle få. Inte var det lätt att hålla sig från att ge den en dag för tidigt, men tack o lov(?) kom öroninflammationer och andra barnsjukdomar ivägen, och jag fick hålla mig. Igår fick han den och så här fin är den. Helt underbar, jag går och fingrar på den så fort jag går förbi honom!

Det är såklart ett wgaard, samma som florin bloggade om för ett par dagar sen. Ja, gissa om jag blev nöjd? ;-) Maken blev rätt glad han med!

5 kommentarer:

gosi sa...

Åhh, vilket fint smycke! Tänk å få ett sådant i nyårspresent, hade ju smält direkt.

á Yeliqa sa...

Den är verkligen hur fin som helst :) Förstår att du ville ge honom den direkt :)

linnzan sa...

Vilket underbart smycke! Texten är verkligen fin!

stora lilla j sa...

linnzan: tack! Den kommer från en ring från tusentalet som kallas kärleksringen, jätteenkel o tunn i guld med inskriptionen innuti "vous et nul autre" alltså "du och ingen annan" på latin...

florin design sa...

Vad roligt att du är så nöjd! Det blev verkligen helt fantastiskt fint!!!!