stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

lördag 29 augusti 2009

kaniner och moln


Det är alltid kul när beställare återkommer tycker jag, även om denna beställare fått vänta länge på sina tröjor, men det ledde å andra sidan till att det fanns både Coverlock och nya tyger när den äntligen blev färdig! Inte så mycket att orda om, två tröjor med raglanärm i kanin- och molntyg från JNY, i storlek 116. Tanken var att det skulle vara söta mönster som piggade upp ett par vanliga jeans, och det tycker jag nog att de gör, eller?

Som jag skrev tidigare siktar jag på att ha alla beställningar klara efter helgen. Tack alla kära beställare som hört av sig med omsorger och förståelse! Ni är för gulliga, ni gör mig jätteglad! :)

4 kommentarer:

od Andulky sa...

Jättefina!

Anonym sa...

Tänkte jag ska säga att min sambo är lyrisk över mepsen som Lilla L fick av dig. Han väljer alltid den när han klär henne och säger hela tiden hur snygg han tycker den är =) Han vill använda den så mycket han bara kan innan hon växer ur den. Och det är snygg också, min favorit också på hennes huvud. Sköt om dig vännen!

Anonym sa...

DEN är snygg också menar jag förstås;-)

Hello sa...

Snygga!

Och "ny" blogg också! Snygg den med.