stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

lördag 15 augusti 2009

Mitt Ekobytepaket

Kan ni förstå hur lycklig jag blev när ag öppnade det här paketet? Innehållandes en alldeles ljuvligt söt elefant i ett fantastiskt retrofrotté tyg, just det tyget jag letat mig fördärvad efter, mönster på vantar till Jonathan (perekt eftersom Gynthers mönster är för litet för honom!) och en hemgjord skrubb med rosenblad i! Till och med kortet som avsändaren skrivit blev så väldigt uppskattat, Jonathan bad om en ram och ville att jag skulle hänga upp tavlan så han kan se den från sängen! "För då kan jag ligga och fantisera på kvällen..." :)

Milo har tagit elefanten till sitt hjärta, och vilken välsignelse det är! I januari börjar han dagis och har vare sig gosedjur eller snuttefilt, han har liksom inte fallit för någon - förräns nu! I skrivandes stund ligger Milo och Elefanten och vilar middag tillsammans...

Tack snälla Solig för ett fantastiskt fint paket, som har gjort oss alla sååå glada!

4 kommentarer:

Strömming sa...

Fantastiskt fint paket! Elefanten är hur fin som helst, vad härligt att Milo tog den till sitt hjärta!

od Andulky sa...

Underbart paket!!

Anonym sa...

vilket fint paket! visst är elefanter magiska :) isak hade inte heller något gosedjur eller någon filt tills vi fick hem ett "hemlis-bytes-paket" med en elefant som han tokförälskade sej i :) nu vill han inte sova utan den =)

Solveig Lövendahl sa...

Ååå så glad jag blir! Vad fina ni är, så roligt att det blev uppskattat!