stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

söndag 2 augusti 2009

Efterlysning - Korren?

I förra inlägget berättade jag om min älskade mormor som somnat in, och med anledning av samma händelse undrar jag om det finns några östgötar här? Jag skulle väldigt gärna vilja ha dagens Korren, alltså ÖstgötaKorrespondenten, om det finns någon läsare som har denna kan ni höra av er till mig? Jag vore väldigt tacksam! Och med dagens menar jag den som just slutade, alltså 1 augusti 2009...

3 kommentarer:

Roblin sa...

Du kan beställa tidningar gratis från Corren.

Jag gjorde det när jag ville ha en tidning från det datumet jag föddes och det var kostnadsfritt trots att jag inte är prenumerant eller bor i Östergötland längre.

sygryn sa...

Hej! Jag tror mina föräldrar har den(jag läser bara nätupplagan) Kan kolla med dem om du vill?/Malin

[ LiEmEl ] sa...

hejhej jag har den här... är hos mina försäldrar. vill du att jag ska skicka nått??