stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

söndag 30 augusti 2009

Intensiv syhelg


Här sys det för glatta livet, mannen sköter barnen och jag får känna på hur det vore att göra det här på heltid - inte dumt faktiskt!

Så det här inlägget blir kort och snabbt, för att visa upp en färdigställd beställning på tossor till en liten sjalåkare. Beställaren har samma sjal som jag, en ljuvlig orange Zara Curry, och ville ha ett par tossor med hög mudd som matchade. Mönstret på dessa har jag bytt till mig av snälla sygryn, och storleken är ungefär 0-6 månader. Jag tycker de blev ljuvligt söta, och sydde därför upp ett par till som ska till shoppen!

Och nu, tillbaka till maskinerna! :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

wow, så söta de blev!!! de kommer bli perfekta ihop med sjalen i höst, tack söta du!

Anonym sa...

det var altså från Mian, glömde visst att skriva under, förlåt!

Välkommen! sa...

riktigt söta!!

Lilla Gryn sa...

Fina, här är en till med sjalbarn. Jag har dock ingen Zara utan en wellen, den är underbar den oxå.

Pernilla sa...

Härliga! Tossor är riktigt roliga att sy tycker jag =)

Helena sa...

Jättefina tossor! Och vad snygga färger din blogg har blivit pimpad med!