stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

tisdag 6 januari 2009

Give 3

Mitt Give-paket gick till hiskon, och direkt när jag läste hennes svar kände jag mig bara så lugn, det kändes som att vi hade samma smak. Sen blev jag nojjig för att jag var för lugn, och tänk vad hemskt om hon skulle känna sig besviken och inte gilla paketet! Usch vilken ångest jag fick! Men så här såg paketet som tillslut fick gå iväg ut.


En tunika i stl 92-98 som, då tyget bönade och bad om det, fick en liten kinakrage som tillägg till mitt vanliga mönster, två 60-tals mönster i Hiskons storlek (desvärre delar vi INTE storlek, hade jag stl 36 skulle här drälla med vuxenkläder...) Som pysseltillbehör fick hon självklart en magnetisk nåldyna som hon önskat, jag har en själv och de är verkligen toppen! 1m tyg blev härliga lila ugglor från Stof og Sy, och julpyntet fick bestå av ett juligt ljus. Sist (och kanske minst) en burk ekologisk rättvisemärkt choklad. Vad Hiskon tyckte om paketet kan ni läsa här.


9 kommentarer:

Anonym sa...

vilket jättejättefint paket!!!

Lilla NovaK sa...

Tänk vad glad hon kommer bli när hon öppnar detta paketet! Tunikan var helt underbar!

Anonym sa...

vilket fint paket!

Katarina sa...

Fantastiskt fin tunika.

Doris_Assar sa...

Vad kul paket, tunikan var ju underbar :-)

Anonym sa...

Vilken snygg tunika!!

Lotta Sultan sa...

väldigt fin tunika. blir inspirerad. måste nog göra något liknande snart.

Strömming sa...

Vad läckert med krage på tunikan! :D

Bobo/Rumba de kransen sa...

Åh, vilken fin tunika!