stora lilla j har flyttat

stora lilla j har flyttat
välkomna till den nya hemsidan:

måndag 26 januari 2009

värsta västen

Här hemma ligger i barnens lådor diverse obloggade västar och slip-overs, och dessa båda finurliga plagg har snabbt kommit att bli favoriter som används varje dag. Jag tänkte göra mitt bästa för att sprida detta fantastiska plagg, och visar upp våran favorit, killarna har så klart likadana, och en extra är uppsydd till shoppen. Litet trött är jag på tvillingfasen, och börjar längta efter litet större individualitet. "Mej med" är annars vanligaste orden man hör här hemma! Dessa är hur som helst vändsydda, grå fleece på insidan och brun och vitprickigt tyg från Reprodepot på utsidan. Tryckknapparna kommer från Snapsource.

9 kommentarer:

johanna sa...

Vad sött! Jag är väldigt förtjust i små västar men mina ungar är så varma av sig så de brukar åka av rätt fort. Kanske borde sy någon jag med, lite tunnare än de stickade de här... *funderar*

johanna sa...

Vad sött! Jag är väldigt förtjust i små västar men mina ungar är så varma av sig så de brukar åka av rätt fort. Kanske borde sy någon jag med, lite tunnare än de stickade de här... *funderar*

Bobo/Rumba de kransen sa...

Superfint! Jag ska genast försöka hjälpa till att sprida detta plagg!

Dr. Gill sa...

Så stilig vest!

Anonym sa...

Finfint, mysigt med fleece också!

Doris_Assar sa...

Coolt med gubbväst! :-)

Lotta Sultan sa...

men det är ju så fint med små gubbkläder på barn!

od Andulky sa...

Sötcool väst!
Fin blogg du har! Hoppas att det är ok att jag lägger in dig i min blogglista?
/Anna

Anonym sa...

Cool väst! Riktigt gubbig! Jag har något till dig på min blogg.
/June på www.junebacken.se